📢 PRACE ZAKOŃFCZONE. Informacja o pracach awaryjnych – Nysa

by Nysanet
📢[EDIT 06:00]
Informujemy o zakończeniu prac. Wszystkie usługi powinny już działać prawidłowo.
W przypadku, gdy u Państwa nadal występują problemy z działaniem usług, prosimy o wykonanie restartu prądowego — tzn. wyłączenie zasilania urządzenia (dekodera, routera lub innego sprzętu), odczekanie kilkunastu sekund i ponowne włączenie.
Po włączeniu zasilania prosimy odczekać 2–3 minuty, a następnie sprawdzić, czy usługa wróciła.
Jeżeli mimo restartu prądowego usługa nadal nie działa, uprzejmie prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta:
📞 576 575 100
✉️ bok@nysanet.pl
💬 lub poprzez wiadomość na Messengerze bądź komentarz pod tym postem.
Dziękujemy za cierpliwość i przepraszamy za niedogodności.
📢 Informacja o pracach awaryjnych – Nysa
Szanowni Państwo,
z powodu uszkodzenia odcinka kabla światłowodowego w miejscowości Nysa konieczne jest przeprowadzenie prac awaryjnych związanych z jego wymianą.
🔧 Prace będą prowadzone w nocy z 20 na 21 października 2025 r., w godzinach 00:00–06:00, na obszarze zaznaczonym na załączonej grafice.
W tym czasie mogą wystąpić czasowe przerwy w dostępie do usług internetowych oraz telewizyjnych.
Nasz zespół dołoży wszelkich starań, aby zminimalizować czas przerw w dostępie do usług.
Dziękujemy za wyrozumiałość i cierpliwość. 💛



